Je kunt je peuter op verschillende manieren aanmelden.

1. Direct op onze peuterschool. Wij vullen dan samen het aanmeldformulier in.
2. Via de website van de SCOH.

.

Liever eerst langs komen om een indruk te krijgen? Iedereen is van harte welkom. Een afspraak maken kan ook.
Contactpersoon is Roxanne Windster, 070 388 10 79 of per mail peuterschooloosterlee@scoh.nl.

Samenspel

Om ouders en peuters voor te bereiden op de peuterschool organiseren wij op maandagochtend van 9:00-11.00 uur een Samenspel-klas. Peuters vanaf twee jaar mogen meedoen aan activiteiten, leren andere kinderen kennen en komen in aanraking met de Nederlandse taal. Ouders leren andere jonge ouders kennen, kunnen elkaar helpen en advies geven. Een leuke gezamenlijke voorbereiding op de peuterschool!

Kosten

Ouders hoeven vanaf 1 januari 2024 niet meer te bepalen voor de peuterschool als zij wonen in Den Haag Zuid West. De gemeente draagt zorg voor alle kosten.