Zomerschool groot succes!

adminsvbNieuws

In de een na laatste week van de zomervakantie konden onze leerlingen deelnemen aan de Zomerschool, die wij organiseerden op onze eigen school. De Zomerschool is bedoeld voor kinderen die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken en die gemotiveerd zijn of het leuk vinden om in de vakantie een extra week naar school te gaan. Met 94 enthousiaste leerlingen uit groep 3 tot en met 8 zijn we aan de slag gegaan. ’s Ochtends werkten we aan taal en rekenen. In de middag waren de kinderen bezig met sport, spel en kunst. Het thema ‘Ruimte’ stond gedurende de hele week centraal. Binnen het thema hebben we veel verschillende activiteiten gedaan. Met het mooie weer hebben we de week goed kunnen afsluiten met een spetterend waterfeest. We hebben ervan genoten. Kinderen, bedankt voor jullie inzet en veel succes in jullie nieuwe groep!